70 år mer erfarenhet av livet

Nu har jag fixat allt det som jag skulle fixa idag, det känns bra. Min gammelmormor fyller 90 år i maj, bara några dagar före jag fyller 20, det betyder att hon är nästan exakt 70 år äldre än mig. Hon verkade pigg idag, vi tog en liten promenad med henne ute också, så hon fick lite frisk luft ute i solen. Hennes minne är inte det bästa, så hon kommer förmodligen inte ihåg vid det här laget att hennes barnbarns barn var och hälsade på idag, men det gör inget, för den stund hon mindes och var glad gör det hela värt det :)

Nu ska jag äta middag, och sedan är jag sjukt sugen på att fara in på tjejkvällen på stan.. Får väl se vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0