Att känna köttet då man tränar

Idag var första gången jag fått höra uttrycket "ååh vad brun du är, vad har du gjort??" HAHA :D Annars brukar jag bara få höra "Shit, vad röd du är!!" .. Men det är kul att få komma till skolan och glänsa efter 10 dagars ledighet ute i solen. Skönt förövrigt att få träna. Att känna att kroppen vaknar till liv och alla sega muskler tvingas komma igång. Men jag kommer säkert vakna med en olidlig träningsvärk imorgon, men det gör inget!

Den här bilden får mig att längta till det är dags för föreställning, sminkad och uppvärmd i väntan på att få gå upp på scen. Och nästa onsdag, den 29e april är det dags, för en liten uppvisning iallafall i norrmalmia-foajén. Då är det dansens dag, så kom dit och kika vet ja! :)


Kommentarer
Postat av: lou,

vad söt du är :D

har du varit på semester eller? ;b

2009-04-21 @ 02:19:37
URL: http://lou.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

2009-04-21 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0