Dansglädje på dansens dag

Vilken dag, solen trycker hit en massa massa värme och det uppskattas! Nu vill jag att all snö ska försvinna..Det dolda numret från igår ringde idag igen, idag hade jag dock mobilen på mig (vilket hör till ovanligheterna), så jag hann faktiskt svara. Jag hade hoppats på att det skulle vara någon snäll arbetsgivare som skulle säga att jag fått jobb, men det är såklart bara drömtänkande. Det var ifrån Sunderby sjukhus om att jag skulle få tillbaka lite pengar från nån sjukresa där jag lagt ut pengar, så det var väl lite positivt iallafall!

Snart ska jag klippa henkes äldsta storebror, han kommer nog hit på ett litet tag. Henke har för en stund sen åkt iväg till Kåbdalis, så jag kommer nog inte se honom så mycket mer förens 10e maj typ.. Jo lite, men :) Han kommer hem på Söndag, och på onsdag så åker han iväg till Sydafrika med sin pappa och lillebror för att jaga.


Påtal om onsdag, då är det den 29e, kl 18.30 är det dags för dansens dag i norrmalmiafoajén, missa inte det :) Har nämnt det för er förut, men nu påminner jag er igen. 18.30. 29/4. Det är fri entré och det kommer säljas fika där inne som man kan köpa.

                                                          Uppladdning bakom scenen..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hej



jag hade gärna kommit men kan tyvärr inte eftersom vi ska på big comedy i luleå då.

2009-04-28 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0