Det finns ingen gråzon

Ikväll blir det packande för min del, samt hämta slalomutrustningen. På torsdag bär det väl iväg till Boksel, jag ska fira påsken med henkes familj i år. Åh gud vad jag längtar efter ledighet, och sol, mycket sol gärna!!

Idag har jag en riktig less dag, less på att dansa, vill bara att föreställningen ska vara här ! Och sen få lite träningsledigt. Men såhär säger jag nog bara nu för att jag känner mig lite halvrisig i kroppen och har ont i huvudet..Men det är lite så med dans, som våran lärare brukar säga, det finns ingen gråzon, antingen så är det svart, eller så är det vitt. Man ger allt, lever dans eller så får det vara. Iallafall om man ska bli en duktig och proffesionell dansare. Men ibland vill man bara leta fram gråzonen och få pausa, lata sig en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0