En fantastisk dansare vid namnet Caitlyn

Idag har jag ju som sagt haft balett på morgonen, och därefter jobbade jag på mitt solo ett tag. Jag hade ju fixat ut en annan version på låten jag har till solot nu, men jag ska nog använda originalet, dvs den jag jobbat till ändå.. Idag fick jag  nog ändå lite bra feedback för mitt solo, och det är sällan som läraren som vi har (från italien), säger att nåt är bra (alltså, det han kan tycka att saker och ting är bra, men han är ingen som öser beröm i onödan om man säger så), och idag sa han till mig att han nog kanske ville använda det jag gjort till vårföreställningen, och sa att det "was not so bad".. Så för att vara honom så är det ganska bra! ;P

Det var härifrån som jag hittade inspiration till mitt solo, jag använder samma låt fast en längre version. Jag tycker att både koreografin och dansaren är helt otroligt sjukt bra! Hon heter Kaitlyn Conley iallafall! :) Så sök på henne på youtube så kommer det upp mer, så ni får se hur otroligt duktig hon är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0