Hon kommer med solsken till mig

Solen skiner idag, och man vill ju bara klä på sig och vara ute! Jag och Pia, henkes mamma har varit ute och gått en sväng. Skönt, skönt.. Vill sitta ute, läsa en bok, blunda och känna hur solen värmer mot ansiktet..Men snart är det påsk, och jag hoppas verkligen att det kommer att vara soligt och fint varje dag..

Egentligen så borde jag fara iväg till skolan och repa på mitt solo, ska ändra lite grejer och så, som Raymond hade lite synpunkter på som man skulle kunna förbättra osv. Får se om jag tar mig iväg eller om jag tar det imorgon..En av våra danslärare har ju fortfarande influensan så hon skulle nog inte komma imorgon så då skulle vi få använda hennes lektion till att repa våra solon och sånt.

Ha en bra dag och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0