Jag och ekke snabbdejtade Benke

Fick en sovmorgon idag, sitter i pyjamas och har nyss ätit frukost. Ska börja klä på mig nu, städa upp lite och sen äta lite till. Kl 13.00 idag har jag dansrep på skolan. Idag är det bara åk. 3 som ska repa och då är det främst solon och sånt vi ska gå igenom. Men det blir nog bra! Ikväll ska jag garanterat äta godis, för jag höll mig faktiskt igår ;) Beroende på hur hårt vi repat så kan det bli aktuellt med en löptur i eftermiddag.


Dans är en stor del av mitt och min bästa kompis Erikas liv, här på en föreställning för kanske två och ett halvt år sedan med streetdancegruppen "Bounce" , där vi efter föreställningen lyckades få en pratstund med "Benke"..Haha, åh vad lyckliga vi var! Har ni inte sett någon utav Bounce föreställningar? Då tycker jag att ni ska göra det! Vissa föreställningar är släppta på dvd, men har ni möjlighet när ni är i sthlm, gå och se dom live!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Bounce är otroligt duktiga! Såg deras uppsättning av Gökboet... otroligt bra!

2009-04-26 @ 17:55:45
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0