Mobiltrassel

Gaah..Min mobil tjorvar ikväll, dels så hade jag bråttom en dag och tappade telefonen på golvet, och nu vet jag inte om detta har orsakat att alla bilder och sånt raderats från min mobil?? Sen slår den av och på sig själv hela tiden, måste nog kolla så att batteriet och allt sitter bra, trots att jag redan gjort det. Återstår att se. Sen typiskt också då man inte har mobilen i närheten, så ringer det ett dolt nummer. Vem/vilka kan det ha varit?

Idag har jag ju iallafall visat upp mitt solo, och det låter ju lovande iallafall. Nu måste jag bara ta mig en funderare på kläder. Och Raymond har idag sagt att jag bara ska säga til om jag vill repa solot med honom och få hans hjälp :) Det är ju kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0