Pluggbullar

Vaknade och såg solen skina utanför fönstret, visserligen efter en hemsk mardröm, men då jag fick en kram och en puss av han som låg bredvid mig så kändes allt bättre.. Har stigit upp, duschat, ätit en god frukost och en smoothie, så pluggas det idag matte ute i solen på altan. Med ut har vi bullar och saft. Utifall att ;)

Kl 13.50 idag så börjar dansen. Tränar till 16.20 idag. Ska idag visa upp mitt solo, som ska bedömas om det är bra nog att få visa upp på slutföreställningen..Har gjort några ändringar och liknande men, vi får se vad som sägs!

Tur att jag fick en massage igår av henke, för massagen till trots så kan jag knappt gå idag, har så mycket träningsvärk i vaderna och ryggen idag..Undrar hur jag sett ut annars idag? Hade väl fått ta rullstolen då. Men förhoppningsvis blir det väl bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0