Rekonstruktiv plastikkirurgi

Vaknade upp imorse, kände att svullnaden lagt sig lite. Vilken svullnad undrar ni väl då? JO, jag var ju ner till Malmö och har fått vänster öra tillfixat. Jag har förut plastik-opererat mina öron pga utseendet, då jag är född med mikroti, vilket innebär att mina öron var både små och "missformade". Och nu har jag fått örsnibben fixad, det är åtdragen så att den ska se rakare ut. Svårt att förklara då många av er inte sett hur mina öron är utformade och vad för operationer jag har genomgått tidigare. Men jag hoppas på att det blir bra, av det jag sett. Jag har ju lite plåster för stygnen, samt att det är lite småsvullet här och var. Igår efter operationen så började det blöda ur såret och verkade aldrig vilja ge med sig..Men igårkväll då jag kom hem, och började slappna av, så började det iallafall avta..Och nu är det helt bra!

Idag då, vad händer? Jo dans såklart..Vi har rep mellan 13 - 17 tror jag..Blir dock till att ta det lilla lugna för mig idag. Men jag kan ju repa positioner och sånt iallafall. Känna efter.


 Kvällen innan jag åkte till Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0