Skärtorsdag

Skärtorsdag idag, och det bär av idag till stugan med Henrik och hans familj. Ska bli skönt och härligt! Har redan hunnit äta några godisar, det hör ju som påsken till..Hörde av någon, om jag minns rätt, att på Coop Forum ifjol såldes över 5 ton godis bara i Piteå :O kan detta stämma??

Har köpt Cosmopolitan idag så jag har lite läsning i bilen påväg upp. I den följde även ett parfymprov på Paris Hiltons parfym "Fairy Dust" som jag har för mig ska lukta himla gott. Har inte öppnat förpackningen än, men jag luktade på den då jag var i lule med mamma för ett tag sedan.. ;)

Nej, nu ska jag börja avrunda..Hoppas iallafall att ni alla får en trevlig påsk, med god mat och mycket godis!


Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Väldigt snygg blogg!

2009-04-09 @ 17:05:43
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0