Snart är jag ledig..

Inatt har jag sovit som ett barn, jag och henke bastade en stund innan vi kröp till kojs, då brukar man ju må väldigt gott då man ska sova. Idag är det sista skoldagen innan ledighet för min del, ska bli helt sagolikt! Idag är det jag som har hand om hoppövningarna på baletten, så jag sitter och filar på dom nu. Sen efter baletten så är det bara ett rep på 90 min kvar och sen är det påsk :)

Käkar Kan Jang som jag tror den heter, mot förkylningssymptom så jag hoppas att jag slipper en eländig förkylning under påsken, för det vore ju inte så skojsigt. Funderar på om jag ska gå på matten idag, men det stämmer ju så dåligt med bussarna då man börjar vid 12 isåfall. Inte jätteroligt att ta bussen två timmar före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0