Stolt syster

hurra hurra till min syster idag! Hon klarade körkortet! Oj vad hon ska få skjutsa mig nu, hehe :) Nej men jag är riktigt glad för hennes skull, hon behövde verkligen det förtroendet. Idag har vi blivit fotade på instuderingen (reptiden), inför föreställningen, bilder som kommer komma upp på nån affisch och liknande, där vi ska ha reklam. Om vi får hem bilderna på en cd (som vi brukar få), så lovar jag att lägga upp några bilder här!

Och nu känner jag mig både glad, och trött! Är supertrött men vad gör det, jag är ju ledig och fri som en fågel från skolan nu :D Ikväll så måste jag packa ihop det sista, typ neccessär och sånt inför imorgon, då vi far iväg..Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0