Det blev ingen rubrik.

Har redan hunnit vara på skolan och "gjort bort" all dans för idag, känns otroligt skönt faktiskt. Ska snart duscha, göra mig klar och bege mig in till stan för att leta efter kläder till mitt solo. Eftersom att jag knappt har någon aning om vad jag vill ha på mig själv så har jag frågat Raymond vad han tycker (som har sett solot några gånger), så jag har fått några riktlinjer han tycker jag ska gå efter. Blir ju lite lättare att leta i djungeln då kan man säga. Idag, eller imorse rättare sagt, fick jag också veta att jag kommer att få en plats i cabaret, tjihoo! (Ett nummer vi ska köra på 5 pers i föreställningen). Det blir kul!

Nej, nu är det nog dags för mig att avrunda och återgå till dagens planering. Slå mig en pling om du är fikasugen eller så ;) Trevlig häälg!


Kommentarer
Postat av: Jeanette w

Trevlig helg

2009-04-24 @ 12:19:46
Postat av: malin

Åh, tack så mycket! Blir verkligen jätteglad av att höra sånt. Tusen tack! Många kramar och trevlig helg från lilla mig =)

2009-04-24 @ 13:13:19
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0