Jag agerade fotograf

Igår var jag och henke, samt hans kusin jocke iväg och åkte slalom i backarna..Det var en härlig omväxling från alla skoterturer. Medans dom hoppade och lekte så åkte jag lite i backarna samt satt i vår snögrotta vid backen och läste och solade. Efter ett tag fick jag agera fotograf också då dom ville att jag skulle fota då dom hoppade, bilder finns nedan!

Idag har vi varit och kört skoter igen, och efter det så har vi varit på badhuset och badat. Skönt att få bort lite röklukt från huden! :) Det var ganska kul på badhuset, att se alla andras brännor. Kroppen kritvit, och solbrända skallar, haha..En gubbe som hade flint, han var kritvit på skallen och över halva pannan, och där kom ett knivskarpt sträck och i ansiktet var han knallröd..Och barn där man ser att dom haft breda slalomglasögon på sig i backarna. Det märks iallafall att det varit påskhelg!







Kommentarer
Postat av: Jeanette W

Vilka fantastisk fina bilder både du och Henrik tagit under påskhelgen. Fick ta del av dem så nu finns de även i min dator så Tack ska ni ha

2009-04-23 @ 09:08:59
Postat av: Sofie

Tack Jeanette :) Hörde att han varit förbi. Det är alltid kul med bilder!

2009-04-23 @ 12:06:25
URL: http://sofieberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0