Bakning, städning och lite shopping

Ja, vi börjar få det riktigt mysigt i lägenheten våran! :) Henke är förstås väldigt upptagen med sin klass då dom är "nollade" nu på skolan. Själv har jag idag varit på stan och köpt en blomma, kruka och lite annat som behövdes. Nu har jag varit och handlat, slagit på ugnen och ska baka. Hoppas dock att henke inte kommer hem alltför sent, varför blir jag helt plötsligt lite mörkrädd av att vara själv? ;P Det brukar jag inte bli! Men jag får väl tända lite ljus och göra mysigt så kanske det inte känns så farligt..

Nä nu ska det bakas här!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Blev det gott?

2009-08-23 @ 07:16:41
URL: http://jeanytt.blogg.se/
Postat av: pia

hej försöker ringa dig, men får bara mobilsvar jag är lite nyfiken på hur det gick igår med bakningen

2009-08-23 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0