Från Icakort till vassa knivar

Hejhej! Idag har det verkligen inte hänt så mycket  :) Vi tog en sovmorgon, därefter frukost och sedan gick vi iväg till ica för att lämna in papprena om ansökan om ica-kort. Så nu har vi fått ett tillfälligt kort som vi kan använda tillsvidare. Skönt att ha fått det gjort. Väl hemma igen gjorde vi spaghetti och köttfärssås och såg på prison break innan henke begav sig till fotbollsplanerna vid skolan där deras äldre kursare på programmet planerat lekar för hans klass.

Kan tala om att jag skurit mig två gånger idag också!! Vi har så jäkla vassa knivar :O
Jo, och Petra på jobbet ringde imorse också och berättade mina jobbtider, och jag är ledig imorgon också..SKönt skönt skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0