Inflyttad! :)

Imorse gick tåget till Umeå. Jag fick skjuts av pappa och lena ner, och tur var väl det för jag hade ganska mycket packning! Nu har vi ätit middag - grillat..Och en blåbärspaj står och ska bli lite svalare innan vi smaskar lite på den. Jag har packat in de mesta utav mina grejer, det är bara lite kvar. Funderar på att städa klart allt så det är klart. Skulle vara gudomligt skönt. Om ni har tur bjuder jag på lite lägenhetsbilder senare ikväll, annars dyker det mest troligt upp imorgon.

Imorgon laddar vi för löprunda, och jag tänkte försöka se om jag hittar vägen till skolan, dit jag ska på måndag. Universitetsområdet är ju liksom inte baara att hitta i...

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0