Nu vill jag flytta!

Idag är det tisdag, vilket innebär att henke flyttade ner till Umeå imorse. Han packade alt det sista, dvs kläder och sånt, och jag kan då i ärlighetens namn inte fatta hur allt ska rymmas i våran lilla (nåja, iallafall ganska så lilla) lägenhet. För jag lär ju ha med mig lika mycket om inte mer?!

Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite avis på att han redan fått flytta ner till umeå men jag får vänta iallafall en och en halv vecka till..Men i helgen är jag faktiskt ledig (kan vara första gången på hela sommaren som jag inte har några nattpass) så jag åker ner dit då. Ska bli härligt! Jag kan som inte hålla mig när jag ändå är ledig :)

Annars jobbar jag och står i, men nedräkningen har börjat.....(fast egentligen har jag räknat hur länge som helst nu :P)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0