Shoppingdag i Luleå

God morgon! Idag väntar shopping i Luleå med mamma, det jag främst hoppas på att hitta är några fina underlägg till matbordet i lägenheten, som blir väldigt repigt från de tallrikar som vi har när de används direkt på bordet. Och det vill vi ju inte! Mest troligt kommer jag väl hitta massa annat som jag också vill ha, men man kan ju inte få allt på en gång, eller hur? Men det var länge sedan jag hittade på något, annars blir det ju mest jobb (klagar dock INTE på det!), så det ska bli riktigt kul att få göra något annat!

Någon dag har jag tänkt försöka få upp lite bilder och så från sommarens händelser, är inte så många men något ska jag väl få upp, som t.ex. från vår saltströmmen-resa, för det har jag ju faktiskt sagt att jag tänkt göra...Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0