Umeå ikväll

Ja, så var fredagen här, ska jobba på Adana hela dagen och ikväll så sätter jag mig på bussen till Umeå. Ska bli skönt att få komma ner dit och pyssla på lite. Igår jobbade jag också hela dagen, därefter begav jag mig till henke (Pia), där jag hämtade lite saker som skulle ner till Umeå. Gardinerna som hon sytt är ju en historia i sig, dom har varit med om mycket ;) Men förhoppningsvis får dom alldeles snart hänga på sin plats så snyggt och prydligt i fönstret!

Nu innan jag börjar jobba ska jag packa iordning så att allt är klart för ikväll. Har bara en timme mellan att jag slutar jobbet och tills att bussen går, så det blir bara hem, snabbäta, ta grejerna och fara igen. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi ser fram emot att få komma ner och hälsa på. Hälsa Henke/Jea

2009-08-22 @ 11:01:49
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0