Grisspruta orsakar filmmys

Vaccinet har tagits idag, om än det blev lite omständigare än planerat. Slut vaccin på elevhälsan på skolan, sprungit runt på universitetssjukhuset och frågat efter vårdcentral där och får slutligen veta att vi ska till Mariehems vårdcentral där vaccin ska finnas. Desperat är det mildaste uttrycket för hur jag kände mig men jag hade ju bestämt mig för att det var idag det skulle ske. Känner mig lite febrig och somnade på soffan (givetvis på armen), och känner av armen då jag lyfter upp den. Men skönt att det var gjort!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sätta igång en film, blir Changeling med Angelina Jolie. Till höger har jag lite mandariner och godis och till vänster har jag en sovande hund som sällskap. Henke är i vardagsrummet med kompisar och spelar tv-spel. Hade tänkt läsa lite ikväll, men jag tänker låta bli, låta hjärnan vara och kroppen jobba läka :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0