Min första omtenta..säkert inte den sista

Ja veckan är i full gång. Jag har pysslat lite i lägenheten också, bytt gardiner i sovrummet bland annat. Blev väldigt nöjd, ska visa lite kort nån dag då jag fått klart med allt, IKEA och så. Svärmor kommer ju ner på fredag och skulle då ta ner några grejer som vi inte kunde ta med på bussen i söndags..Ska bli så kul (både att dom kommer men också att få fint här)..

Jag blev underkänd på förra tentan ska jag också meddela er. Har bara kikat på listan och sett det, men imorgon ska jag hämta ut tentan och se hur långt ifrån jag var. Hade ju pluggat riktigt mycket så kan inte ha varit långt ifrån iallafall. Fördelen med omtenta är att det ger mig en till chans att få VG, och nu vet jag ju ungefär hur tentan ser ut..15 dec är den iaf, tur att jag redan pluggat och har det färskt i minnet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0