Var på realesen av nya body pump-passet imorse

Imorse var jag på ett häftigt träningspass! På IKSU hade les mills (som gör alla pass till bla body pump, step, body combat osv), varit på besök..vet egentligen inte exakt vilka som var där men det var iallafall två stora män varav en pratade engelska och den andra han hade till hjälp var från skåne..Där hade 25 platser släppts till allmänheten och resterande ca 65 platser var för alla pumpinstruktörer på alla gym i umeå..Och fråga mig inte hur jag lyckades få en plats men jag måste varit inne och bokat i precis rätt ögonblick! (ca 20 000 som tränar på IKSU varje vecka).. Och instruktören skrek och tjoade och alla i rummet skrek tillbaka och vi tränade och hade kul! Efter passet bjöds det på gainomax. Lite VIP faktiskt, det gillar jag ;)

Jag tycker att det nya pumppasset har både bättre och sämmre övningar än det förra programmet, men det är för tidigt för att säga hur mycket man kan maxa på övningarna när man kan dom osv..Övningar jag tycker förbättrats är: bröst, triceps, rygg, axlar. Jobbiga och utvecklade övningar! Däremot, vad händer med musiken? För mycket disco! Ska iallafall bli kul med lite variation.

Nu väntar plugg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0