En helt vanlig Söndag

Trött i kroppen har jag varit idag. Haft dansrep mellan kl 11-15, det kändes i benen och ryggen efter ett tag. Ibland kan man bara känna på morgonen då man ligger i sängen, om det kommer bli en bra eller dålig träningsdag (menar tung eller lätt).  Kan ju också tillägga att det vi repar för är ju årets slutföreställning i maj, som jag hoppas att alla vill komma och titta på :) Annars är det ju knappt värt att lägga ner all den tid och energi som vi gör om vi inte får en massa publik som vill komma och se vad vi har åstadkommit!

Men nu sitter jag iallall här, en tacosmiddag senare, och borde egentligen duscha, börja plugga lite, städa upp och röja lite. Sen hoppas jag på en tidig kväll och lite söndagsmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0