En lugn och bra start på dagen

God morgon! Idag är en dag som jag tycker om schemamässigt. Börjar kring 12.00 på komvux, och sedan börjar baletten kl 13.50..Så då kan man sova länge om man vill, ta en prommis om det är fint väder, plugga mer på morgonen om det behövs osv..Skönt! För mig är det iallafall plugg som gäller. Så det ska jag sätta igång med direkt. Blir inget komvux idag heller därför att dom är på nån friluftsdag eller hur det nu var. Jag kan iallafall inte följa med eftersom att jag har dans hela eftermiddagen..Men det gör ingenting! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej, oj vilken fin blogg du har :D

2009-02-25 @ 19:46:00
URL: http://www.familjen-n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0