Jag kommer aldrig lära mig att packa

Nu har jag tagit mitt pick och pack och begett mig till min pappas familj, är två veckor på varje ställe. Det blev två stora bagar som säkert vägde 20 kilo styck, men så är det varje gång. Kommer nog aldrig att lära mig att packa rätt. Han ju haft ett ex antal år på mig att träna, men det tycks aldrig ske någon bättring. Det är samma visa varje gång. Nåja, snart slipper jag väl packa så mycket, när jag har eget boende :)

Till veckan så är det sportlov i Piteå, och det betyder att jag också är ledig. Har slutat tänka i dom banorna, har itne nedräkning tills nästa lov osv, i och med att jag är färdig med skola egentligen. Men en veckas ledighet tackar man ju inte nej till. Då kanske jag hinner bli ordentligt frisk också från min förkylning. Någonting som jag verkligen hoppas på under lovet, det är en tripp till Kåbdalis, få åka på mina nya skidor och pjäxor som jag fick i julklapp. Som jag längtat efter det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0