Malmö tur och retur

Igår var en lång dag, uppstigning 03.15, taxin kom 04.25. Kl 06.00 gick planet från kallax, som skulle ta mig till arlanda för ett snabbt byte till nästa flyg med destination Sturup, Malmö. Jag hade läkarbesökstid där halv tolv. Så det var barakliva upp i tid och sätta iväg. Kändes rätt lustigt att resa i sex timmar för att träffa en läkare i 10 min. Men, han är ju en av Sveriges bästa så vad gör man inte? (För er som inte vet så har jag vid några tidigare tillfällen befunnit mig på MAS- Malmös Allmänna Sjukhus tror jag det står för, där jag "skönhetsopererat" mina ytteröron).

Nåväl, kl 10.00 var jag redan på plats på sjukan så jag satte mig i väntrummet och började plugga, faktiskt. Som tur var fick jag komma in tidigare till läkaren, så det betydde att jag fick lite mer tid på stan! ;) Halv tolv knatade jag iväg till centrum, och hade då ca tre timmars fritid innan det var dags att bege sig tillbaka till flygplatsen. Köpte dock inte så mycket, det blev en söt tröja från MQ och lite smågrejer från Lagerhaus.

På arlanda hade jag väntetid innan nästa flyg gick, så som tur var hade jag och ekke bestämt möte där, så vi satt och åt och pratade och hade det supertrevligt, då rinner ju tiden iväg så snabbt också! Kul att få träffa tjejen iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Hej! :) Läs inlägget och gör som det står (Maila alltså svaren på frågorna till mig) Så ska jag fixa designen åt dig!



mvh malin

2009-02-20 @ 16:26:28
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0