Nu är plågan över, och ledigheten tar över

Äntligen, nu är jag hemma, det är helg, och därefter en veckas lov..Så otroligt skönt! Matteprovet idag kändes väldigt bra, får se vad resultatet blir..Är mycket nyfiken! Skulle mest troligt få veta på Måndag.

Jag ska fira av ledigheten nu med att fara ut och springa, för min förkylning är mycket mycket bättre nu! :D Så jag är lycklig och nöjd. Var länge sen sist jag fick springa. Finns det någon bättre känsla än när man kommer in efter att man varit ute och sprungit? Man känner sig så duktig :P

Imorgon blir det nog Luleå och shopping och sedan kolla in henkes, kanske sista match för säsongen, hemma mot lule rebels.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0