Snart är matteprovet avklarat, sedan ska jag njuta..

Just nu är det mest bara matte som existerar i mitt huvud. Satt hela kvällen igår och pluggade. Imorse hade jag förberett och ringat in de uppgifter som jag inte förstod mig på, som jag hade planerat att henke skulle få hjälpa mig med. Han är ju nämligen mycket bättre än mig på den matematiska fronten så det försöker jag ju givetvis dra nytta av. Fast konsten i dessa sammanhang där han ska hjälpa mig att förstå, är nog snarare inte att få mig att förstå, utan det är att vi båda ska klara av att inte bli irriterade på varandra, haha..Men tillslut, efter många om och men, så lyckades han nog få mig att förstå det rätta tänket. Resten av denna kväll kommer också att bestå av plugg, men både jag och ni får stå ut. Det blir inte roligare för stunden.

På tal om någonting helt annat, så har då vädret gett oss allt vi någonsin kunnat önska oss idag!

         

Kommentarer
Postat av: anna

Känner igen mig i det där. jag och min pojkvän är aldrig så nära på att göra slut som när han ska hjälpa mig med matten! haha! ;-)

2009-02-26 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0