En tripp till Umeå

Igår åkte jag och Angelica ner till Umeå, dit vi varit och lämnat lite saker både i hennes och i min lägenhet. Det blev även premiärövernattning i min och henkes lägenhet då vi sov över där inatt! Umeå är en väldigt trevlig stad som ska bli väldigt kul att flytta till. Däremot så var det väldigt lyhört då vi skulle sova, man hörde allt som hände ute, och även dom som bor ovanför oss när dom gick omkring. Men det blir väl bättre förstås då vi fått in både möbler, gardiner och annat kan jag tänka mig. Jag blev väldigt förkyld nu inatt, så det känns inte alls så himla kul de nu. Vill ju kunna träna!

Kring utbildningshållet nu så har jag skickat in mina kompletteringar, dvs betygen som jag har läst upp, så det är klart och det känns väldigt skönt. Vi var in och kollade på en sida igår också där man kan se hur många som sökt till alla olika utbildningar och universitet som finns, och hittade då min. Totalt var det kring 250 som sökt till Idrottsvetenskapliga programmet, och ca 60 som valt det som förstahandsval. Det finns 40 platser. Så jag hoppas att det finns en liten knista hopp iallafall? :) Henkes utbildning (jägmästare), kunde man tyvärr inte kolla upp.


Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

tittar in och önskar dig en underbar midsommar :)

2009-06-19 @ 08:18:07
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0