Nu behöver jag aldrig mer öppna matteboken, inte denna iallafall!



Har kommit hem från Komvux för bara en liten stund sedan, och jag är helt slutkörd! Men det finns nog ingen som är lyckligare än mig just nu, känns som att en tung sten har lossnat från mig..Jag har nämligen skrivit mitt sista matteprov nu. Jag är färdig, behöver inte fundera längre, jag kan inte göra något mer :D Har suttit från kl 8 imorse, jag pluggade ändå fram till halv 2, för då hade maria en provtid. Jag slängde i mig två bananer på hela dagen, så nu när jag kom hem höll jag på att svälta ihjäl. Öppnade då kylen och ser till min lycka att vi hade kvar både hemmagjord potatissallad och tzatsiki så det har jag nyss ätit! :)

Näväl, tillbaka till provet. Det kändes hyfsat, jag hade inte gjort det bättre på två dar till heller så. Max poäng man kunde ha var 34, så ja, vi får väl se hur det slutar..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det måste kännas skönt att vara klar med skolan för en stund i alla fall. Även om jag själv i bland kan längta tillbaka till skolbänken... så längtar jag ALDRIG till mattelektionerna.

Föresten be Henke kolla in kommentarna om hans bilder på min fotoblogg. Han får massor av beröm!

2009-06-09 @ 22:42:03
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0