Ny planering, nya tag!

Idag har vi haft betygssamtal om dansämnena, vilket både har varit roligt men samtidigt lite jobbigt..Mestadels jobbigt då det inte är som att samtala om vilket betyg man får i matte eller i engelska, utan det blir mer personligt med dansen. Men nu är det gjort! Jag har också varit på jobbcoach-samtal på arbetsförmedlingen, nu vill jag få allt som stavas jobb i rullning!

Imorse så blev det ett löppass som planerat, ca 6 km. Dock blåste det enormt mycket efter slingan som jag brukar springa, nere vid vattnet, så jag fick planera om rundan lite! Nu ska jag ta mig en promenad till Strömbacka och gymma lite. Sedan väntar matte, matte och åter matte! Sista provet ska göras, och det SNART!

                                        Med nya mål i sikte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0