Sofie VG Berggren!

Idag så har jag verkligen lyckats med någonting helt sensationellt, jag har fått VG i matematik A. Jag fick VG på sista provet, 25.5 poäng av 35. Jag kan knappt tro att det är sant ;P Sedan så har jag även varit och hämtat mina dansbetyg på Strömbackaskolan. Då jag ringer till kvinnan som har hand om betygen på skolan, eftersom att jag blivit informerad om att jag ska få betygen hemskickade (som blev klart 29/5), men fortfarande inte fått dem hemskickade, så frågar jag hur det ligger till med mina betyg. Den enda hon då får ur sig är "Jaa, men dom har legat här på mitt skrivbord jäättelänge nu".. Så sade hon att hon kan skicka dem, men jag svarade snabbt att jag gärna kan komma in och hämta dem så fort som möjligt eftersom att de måste in på ett annat ställe snarast. Så det måste ha blivit ett missförstånd där. Menmen, nu har jag mina betyg här iallafall. Imorgon hoppas jag att mitt matematikbetyg från Komvux också är påskrivet och klart så att jag kan få skicka iväg dessa nu. Bråttom bråttom!

Nu ska jag strax iväg till Hemmingsmark och Kajsa för lite grillmiddag med dansarna från åk. 3 som jag dansat med iår. Det är ju deras student imorgon så dem ska klä vagnen ikväll också. Jag tänkte agera lite fotograf åt dem medans de klär den :)

Trevlig kväll!                          

  
...Och här är jag på min student ifjol (champagnefrukost i badhusparken),
på bild med Christoffer i min klass. Det var nog en av mina bästa dagar hittills!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul att det gick så bra på matten-grattis!

2009-06-12 @ 09:04:11
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0