Soliga dagar

Ojoj vad bloggtorka jag har haft nu ett tag. Det händer lite för mycket annat just nu. Solen skiner för fulla muggar om dagarna, och jag försöker suga upp varenda solstråle, för vet ni vad? Imorgon börjar jag att jobba! Ska hålla till på Adana, så kom in och ät någon dag vettja :) I helgen blir det att hjälpa mormor också att stå på Öjebyns kyrkmarknad. Och sedan jobbar jag natt fre och lör. Det blir fullt upp men det är precis så jag vill ha det!

Idag så har jag varit ute med båt tillsammans med min pappa Nisse och hans sambo Lena, och vi har varit runt på massa olika ställen, både och solat, lunchat, tittat på fina hus efter kusten, glidit runt kring stan, ja, allt möjligt! Och behöver jag tala om att jag har bränt mig? ;) Livet är allt bra ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0