Lite uppdatering

Jag har fortfarande inte fått veta vad jag fick för resultat på mitt matteprov, men det kommer väl snart hoppas jag. Börjar bli dags att få alla papper nu tycker  jag, för jag vill helst skicka iväg dom innan veckans slut, eller SENAST måndag!! Har varit på jobbcoach-samtal idag igen, och har fått lite heta tips på vart jag ska söka och vända mig. Innan veckans slut ska jag helst ha besökt alla ställen som jag stolpat upp att jag tänkt söka på.

Igårkväll så var det bal i Piteå och jag var självklart där och tittade, då både min syster Sara, kusin Niklas, Henkes lillebror Alexander samt kusin Angelica gick längs röda mattan. (Endast min kusin Niklas och Henkes kusin Angelica som tar studenten dock). Jag har tagit bilder med Henkes kamera men kan inte lägga upp ännu förrens jag har fixat fram minneskortsläsaren, men det kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0