Avståndsbedömning, inte min grej..

Jag hittade en bild nyss som gav mig ett gott skratt, och trots att jag gör bort mig lite i onödan nu, så kan jag faktiskt bjuda på den här..Det är nämligen såhär, att min, vi kan säga svärfar har en stor king cab till bil, och det måste vara helt andra mått på bildörrarna hans än på andra "vanliga", för jag har lyckats nocka mig själv genom att snöra upp bildörren i pannan/näsan, inte bara en utan två, tre gånger............Riktigt hårt dessutom.. En av gångerna började jag till och med blöda! Ont så in i helvete tog det..

Det som är det roligaste var att jag hade varit grinig och sur den kvällen och stressat för allt möjligt, och sen när jag och henke skulle iväg hem till mig, så lyckades jag ju i all min stress och surhet slänga upp bildörren i pannan, IGEN... Och jag svor nog nån ramsa, satte mig i bilen och fortsatte sura, och blodet rann från pannan..Och henke, han kunde ju inte bara hålla sig i situationen som givetvis var spänd iochmed att jag var så sur, så han kunde ju bara inte hålla sig för skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0