Come on babe, why don´t you paint the town

Tisdag idag. Jag och henke är själva i hans familjs hus ikväll, hans familj är på solresa i veckan. Idag har varit en fin dag ute, men jag har som vanligt spenderat dagen på skolan, och dansat och dansat..Idag gick det desto bättre på baletten, skönt! På instuderingen (då vi jobbar mot föreställningen i maj), så hade vi en liten visning för en annan lärare som vi har, både för att hon skulle få se vad för typ av material som vi jobbar med och givetvis också bara för att hon ville se vad vi gör på andra lektioner än hennes :) Hon ska mest troligt jobba fram med en koreografi som vi kan använda i föreställningen. Så nu har hon nog en ide om hur det ungefär kommre att se ut med helheten.

Ikväll så har mamma min hjälpt mig lite med mitt CV, jag hade skrivit in lite mer som jag ville ha med, men hon ordnade så att raderna och tabellerna låg jämt med varandra och sånt, som inte jag lärt mig :P

Nu är det inte kvar så mycket av den här kvällen...Imorgon är det våffeldagen har jag för mig..Ska du äta några våfflor? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0