Dags att börja leta jobb

Nu är det hög tid att putsa till mitt CV och börja söka jobb. Ska och hälsa på mitt förra jobb en sväng i veckan också. Men nu ska jag alltså sitta och fila lite på mitt CV, för de finns ju lite att lägga till nu. :)

Kl 12.30 är det dans igen, till kl 15 tror jag det var. Kulkul :) Det är tänkt att jag ska visa mitt solo idag, men jag tror inte att det är möjligt för jag vill ha det färdigt först och det är det inte. Hoppas att salen är ledig ikväll så att jag kan vara där och färdigställa.

Nä nu ska jag sätta igång här! Samt packa upp alla mina grejer som jag tagit till mamma nu, få lite ordning på saker och ting, allt känns ju så mycket lättare då.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0