Dålig update

Har gjort annat nu några dar och bloggen har fått vila ordentligt. Igårkväll såg jag filmen seven pounds, tror jag den heter, med Will Smith. Bra film, men jag har sett Will Smith göra bättre ifrån sig än i denna film! Men klart sevärd!

Idag har jag verkligen inte gjort annat än att dansa, och repa...och repa. Det är så det funkar! Kul är det, men ibland slitigt också. Har ju dragit på mig en överansträngning, skada i vänster ljumske också, vilket stör mig otroligt..men, de SKA bli bättre..Fick visa upp mitt solo igår också, och det känns bra att ha gjort bort det. Det är mycket mer nervöst att visa upp något som man gjort själv, eller att utföra något som någon annan gjort,,helt annan press! Men jag tyckte att det kändes hyffsat iallafall.!

Ikväll har jag och henke följt med och sett på Minnas hoppträning, det var kul,. Henke försökte ta lite bra bilder men jag har inte hunnit se dom alla än så jag vet inte hur det blev med det, men jag tror att de blev några bra:)

Annars så har jag nyligen skickat in mina ansökningar inför hösten, alltså vad gäller utbildningar..Så nu för vi se vad som blir av detta!! :)

Ha en bra kväll, nu väntar nog sängen för mig..Ny dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Erik

Har du sett Pursuit of happyness? Dær spelar han fett bra :)

2009-03-18 @ 13:43:48
Postat av: Sofie

Jo, absolut! :)

2009-03-19 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0