Det är inte så dumt att vara rik på ord..

Jag har nyss varit ute på promenad med Todd, en av henkes familjs två jämthundar..Detta är en livlig krabat med alldeles för mycket energi, men jag tror att jag lyckades få i honom lite lugn iallafall..När jag skulle iväg med toddan så vart jag ju tvungen splittra på hundarna, och guud så ledsen junior blev när jag gick iväg med todd! Va han ylade :P Han vart nog inte bara lite avis..Detta var första gången som jag varit ute med någon av deras hundar själv, jag har annars bara gått med henke, så vi har haft en hund var.. men det gick ju faktiskt riktigt bra det här :)

Ikväll blir det lugna puckar, ska nog läsa lite in en massa ord från ett vanligt svenskt ordlexikon, eftersom att jag ska göra högskoleprovet på Lördag. Då är ju en av delarna ett ordkunskapsprov på 40 ord, jag kan lätt säga att man tappar en hel del poäng om man inte kan merparten av det.



Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet-,

jag skrev ett mail till de på Nelly och de är exakt i storlekarna som "de ska vaar". Har du medium i vanliga fal, så ska du ha medium här med :)

2009-03-27 @ 07:38:50
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0