En härlig dag

Imorse hade jag ingen lektion förrens kl 12.00, vilket innebar att jag hade kunnat sova hur länge som helst om jag velat..Men jag steg upp vid halv nio. Jag läste tidningen i vanlig ordning, åt frukost och gjorde mig klar. Henke har jobbat idag så jag ringde honom och hörde om jag inte skulle göra något till lunch och så kunde vi äta på på hans jobb, så blev också fallet så jag gjorde en äggröra med bacon och tomater, och lite smothie till det.  Efter detta bar det av till skolan för lite dans..Andra lektionen vi har består av instudering till föreställningen, men då typ en tredjedel av styrkan är sjuk så fanns det ingen anledning att hålla på och träna på nåt då inte alla är med, då måste vi bara ta om allt då dom är tillbaka.. Så vi gick och tog en fika istället :P Härligt att göra nåt annat med dom man tränar med än att bara dansa med varann hela tiden..

Ikväll så åt vi våfflor såklart, det är ju våffeldagen :) Sen har jag varit och hälsat på mormor, och kom hem från henne för bara ett litet tag sedan.. :)

Imorgon så har jag bara en lektion, så det blir en slapp dag! Får se vad den bjuder på då. Nu ska jag glo på tvn ett tag..

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0