En tripp till Skellefteå

Imorse så åkte jag och mamma iväg till Skellefteå för lite shopping och lunch. Vi gick runt både lite här och var..Mamma hittade sina täckbyxor på Stadium, och sedan köpte hon lite annat också. Efter detta gick vi in på en liten inredningsbutik som hade massa fina saker, och där hittade jag mig en fin servetthållare, se bild..Jag vill ju egentligen köpa massa fina grejer till lägenheten, men de är nog bäst att vänta och se så man vet vad som passar och så. Men en servetthållare kan väl inte skada iaf ;)

Vi lunchade på Waynes, och där åt jag bakad potatis. Det var fullt med folk där, och i samma lokal kan man säga (bara glassvägg som markerade att de var annan affär), så fanns en hårfrisörsalong som hade stängt för dagen då dom hade en massa modeller där som dom skulle fota. Vi satt precis utanför så vi fick oss lite underhållning till maten ;)

På hemvägen stannade vi en bit utanför Ske-å där dom hade massa stormarknader och diverse andra butiker, så där stannade vi på blomsterlandet, nåt ställe där dom också hade massa fina saker, i en butik som hette Shape, och sen var vi på Rusta och lite sånt.

Nä, nu är jag trött och orkar inte skriva så mycket mer :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0