Fläskigt inlägg

Idag har jag inte gjort många knop, suttit på samma ställe iprincip hela dagen, och tryckt i mig både godis, chips, cola och nån pizzabit.. Och jag mår inte bra! Känns som att jag är stor som en valross, och jag är så mätt så att jag mår illa.. Nej, nu blir det andra bullar det kan jag tala om. Ställde mig på vågen också bara för att se hur allt låg till (för senaste veckorna har verkligen inte varit skötsamma om man säger så), och det är klart, visst syns det på vågen också. Jag är inte den som brukar gå och gnälla, jag kan gärna trycka i mig både det ena onyttiga efter det andra, det vet dom som känner mig, och jag tränar rätt mycket också, så jag brukar inte bry mig värst.. Men nu är det verkligen inge kul när man känner att byxorna känns tajta och magen är svullen!! Nu jäklar!

Har nyss varit iväg och solat också, och för ett tag sedan så har jag klippt henkes storebror Roberts hår..Funderat starkt på en lätt promenad snart, jag behöver få lite luft känner jag! :)

Påtal om någonting helt annat, så måste jag få säga stort grattis till Johanna som blev mamma till en liten dotter idag!Kram på er :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0