Ge mig massage!

Hej alla glada! Nu är det fredagkväll..Skönt skönt! Jag avnjutit en god tacos-middag nyss, och snart väntar en lång varm duschning. Har ont precis överallt just nu..Men ingen vila här inte! Imorrn kl 11 kör vi stenhårt igen, kommer säkert bli rep hela dagen, eftersom det är sista dagen vi har med Paolo (nu tror jag att jag har stavat hans namn olika i varje inlägg, men detta är rätta stavelsen, haha)..Nu har vi iallafall blivit helt färdiga med koreografin, och det är faktiskt inte så pjåkigt ändå. Det är riktigt kul, dock sjukt svettigt..



Ikväll ska jag se Lets dance, och bara ta det så lungt det bara går. Kanske ett fotbad också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0