I farten

Har hunnit med en del redan nu på morgonen, steg upp och åkte till skolan, dansade, åkte tilbaka till henke, dammsög och städade, plockade undan och sånt, gav hundarna mat, så nu väntar duschen, sedan ska jag iväg till komvux och plugga en sväng. Borde också hinna med att skriva ut mitt CV, kanske kopiera upp mina slutbetyg och sätta dessa i kuvert och skicka iväg dit jag planerat..

I mina drömmar är jag sjukt sugen på en sväng till IKEA, och dagen då vi får ta över lägenheten i Umeå närmar sig med stormsteg, det är ju snart bara en månad kvar, och det går fort....Så då ska man börja betala hyra och annat! Så nån gång måste jag väl få fara upp dit.. :)

Nu väntar iallafall dusch, vi hörs!
Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Vart i Umeå ska ni bo? :-)

2009-04-01 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0