Kändis snart? ;)

Shit vad trött jag är ikväll. Blir nog en tidig kväll. Har suttit och sett på programmet "stockholm arlanda" på tv3 som är kl 20.00 varje torsdag. Och inte blev jag kändis denna gången heller ;) Jag var nämligen på arlanda här för nån vecka sen under en inspelning där jag nog hamnade på bild, men, det kan ju lika gärna vara bortklippt..Skulle allt vara kul ändå om man helt plötsligt var med :D haha..

Såg att vi hade plättar i kylen, så nu ska jag slänga in några i mikron och sen ska jag krypa till kojs, och hoppas att mannen i livet ringer mig lämpligt till läggdags och säger gonatt :) Han är i Uppsala på kval under helgen(spelar hockey)..

Ha en trevlig kväll!
 Pssst, imorrn är det fredag, skönt det ska bli med helg! :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ska vi följa varandra med bloglovin´? Säg till när du lagt till mig, om du vill förstås :)

2009-03-12 @ 21:56:25
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Anna

Hej! Bara en liten fråga :-) Hur fick ni tag i er lägenhet i Umeå och hur länge hade ni stått i kö? (om ni gjort det). Ska själv flytta dit snart så skulle vara bra att veta! :)

2009-03-12 @ 22:41:41
Postat av: Sofie

Hej Anna! Vi stod i kö på bostaden.umea.se, sedan 2006 nångång, så det blir ca 3 år. Så vi hade sökt några olika lägenheter(på oliak områden i umeå) och låg faktiskt top tre på alla vi sökte (endel bara för att se hur vi låg till).. Va kul att du också ska flytta dit! Jag har bara hört goda ord. Lycka till!

2009-03-13 @ 18:18:27
URL: http://sofieberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0