Monsterdag

Måndag idag..Jag tycker inte om Måndagar..Vet egentligen inte varför :P Ger mig lite ångest iallafall. idag har verkligen inte varit en bra dag, inte skoldag iallafall..Började 10.00 med balett, vardvid hela gruppen gör så otroligt dåligt ifrån sig att vår lärare blir irirterad och på dåligt humör, att han avbryter lektionen och säger att det inte går att fortsätta, då vi gör fel hela tiden..Och jag kan bara hålla med honom..Det var som att alla glömt hjärnorna hemma..Aja nog om det, till något ännu värre..Och det är vänster ljumsken..Det blir nästan bara värre och värre..Måste ta och göra något åt det nu..Fixa en läkartid och få ut nå starkt inflammationshämmande att äta under påsken kanske?¨Nånting måste göras iallafall!

Till något roligare nu iallafall! Har fått förfrågan om att va med i ett dansprojekt i sommar...låter spännande! Får se om jag har möjlighet att va med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0