Rullatorlivet

Hej å hå, hemma från skolan för ca en timme sen, har hunnit äta middag och sett på lite Grey´s. (+ hunnit äta ca en tredjedels kladdkaka..alltså en liten köpes..Men jag behövde det verkligen efter den här träningsdan, säger vi iallafall)....Blev så glad då jag såg vad vi skulle äta för middag, (och de var inte nå bättre än kladdkakan de heller), grillkorv med strips! Ibland kan det verkligen vara hur gott som helst!

Idag har jag haft Yoga, vilket faktiskt var riktigt skönt, har ju hunnit bli så stel av all träningsvärk att jag nog snart skulle behöva en rullator, så de gjorde mig mycket gott.. Jag var idag med på åk. 1 balett, och dom har ju lite enklare övningar (balett), och när allt gör långsam så känner man sig mer "blottad", och med det menar jag att då hinner andra lättare se vilka tekniska fel man gör (och hur ens kroppsliga förutsättningar verkligen är)...Det är lättare att fuskia lite då det går fort ;) Sen har ju givetvis arbetet med Paoulo fortsatt, och idag var det riktigt kul! Det börjar sjunka in det vi gjort nu! Lite iallafall..haha..

Igår var jag och hälsade på mitt förra jobb en sväng, det var trevligt...Kan bli aktuellt med sommarjobb där också, dom skulle höra av sig så fort dom visste nåt. Kändes bra att ha varit dit och visat mitt intresse. Skulle helst inte vilja byta jobb i sommar :/ Men det gav iaf nåt att hoppas på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0