Sista rycket!

God morgon :)
Har egentligen inte alls sovit särskilt bra inatt, vaknat flera gånger och tittat på klockan..Men jag har nog varit rädd för att jag skulle försova mig, för idag är det ju sista repdagen vi har med Paolo innan han far hem imorgon. Vi börjar 11, och jag räknar med måånga timmars rep. För det ska ju sitta som en smäck idag, så vi får lov att använda materialet sceniskt. För det vill vi ju!

Annars då..Det blir kanske middag ikväll med hela gänget, dansarna och Paolo och de andra lärarna, på Thai Garden. Det skulle ju vara kul, för vi måste ju ta väl hand om honom innan han far nu. Så han kanske vill komma tillbaka nån gång? vem vet. Men det var inte bestämt nåt...så vi får väl se..Annars blir det väl nåt smarrigt hemma, och sen schlagerfinalen of course! Då lär jag vara heelt död..Får använda tändstickor att spärra upp ögonen med :D
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0